Chestionar de satisfacție a clienților Netland

Am derulat de curând un chestionar de satisfacție în rândul clienților noștri. Rolul său a fost acela de a obține informații obiective și utile în vederea implementării unor măsuri care să ducă la creșterea calității serviciilor oferite și la îmbunătățirea colaborării cu partenerii noștri.

Răspunsurile au fost anonime, tocmai pentru a crește gradul de obiectivitate în rezultate.

Între 85% și 93% dintre răspunsuri au oferit nivelul de satisfacție maximă (5/5) la capitole precum calitatea produselor / serviciilor oferite, precum și la relația cu reprezentanții Netland.

O surpriză plăcută a fost aceea că am obținut un Net Promoter Score de 92,8%. Acesta s-a calculat, utilizând o scară de la 1 la 10, pe baza răspunsurilor la întrebarea ”Cât de posibil este să recomandați Netland Computers unei cunoștințe sau unui partener de afaceri?”. Scorul se calculează scăzând procentul de clienți care răspund între 0 și 6 (detractori) din procentul celor care răspund cu 9 sau 10 (promotori).

Industria din care facem parte a avut, în 2023, un NPS mediu de 61. Prin urmare, scorul de mai sus ne încântă, dar ne și obligă.

Mulțumim clienților noștri și le promitem să fim, în continuare, la înălțime.

Coș cumpărături0
Nu există produse în coș!
0