Lemet

Organizația:

Înființată în 1991 în orașul Câmpina, producătorul de mobilier Lemet este o afacere românească modernă, solidă și de perspectivă, care deține 10 linii de producție complet automatizate, precum și o vastă rețea de distribuție a produselor fabricate, formată din peste 100 de magazine, din care 70 în sistem de fraciză Lem’s.

Date despre companie:

  • Suprafața ocupată: 41.000 mp hale de producție
  • Număr de angajați: peste 800
  • Cifra de afaceri (2016): 125 mil. lei

Localizare:

Câmpina, jud. Prahova

Situația existentă:

Pentru a susține dezvoltarea continuă a afacerii, Lemet a avut la bază o componentă tehnologică puternică, la succesul său contribuind și investițiile de câteva milioane de euro în echipamente și utilaje, dar și în tehnologie informatică. Infrastructura hardware proprie, virtualizată și administrată cu tehnologie Microsoft, a fost dezvoltată în paralel cu o soluție ERP, alături de Microsoft Office ca suită de productivitate și colaborare.

Derulare

În cadrul unei analize realizate de echipa IT Lemet și Netland Computers, ca urmare a creșterii activității și a numărului de utilizatori, au fost explorate implicațiile migrării la Office 365, înțelegându-se rapid avantajele, cele mai importante fiind costurile mai mici și disponibilitatea ridicată a resurselor.

S-a decis astfel schimbarea modelului de licențiere a produselor Microsoft și orientarea către Cloud și Office 365. Echipa Netland a asistat întregul proces, de la analiza necesarului de resurse, proiectarea soluției, achiziția echipamentelor și a serviciilor și până la migrare, configurare și intrare în producție.

Ulterior, împreună cu echipa IT a Lemet, au fost adăugați utilizatori, domenii, drepturi de acces, au fost alocate licențe și au fost instruiți angajații care urmau să utilizeze noile facilități. Au fost rezolvate toate incompatibilitățile sau micile erori care apar inerent la o astfel de tranziție, astfel încât întreaga echipă să îmbrățișeze cu succes noua tehnologie.

„Suntem o companie suficient de mare încât să ne permitem tehnologie de ultima generaţie, insă destul de flexibilă încât să adoptăm rapid un stil modern de muncă. Cloud-ul ne-a mobilizat nu doar să reducem costurile, ci mai ales să găsim noi căi de a face munca oamenilor mai eficientă și de a îmbunătăţi modul în care de desfăşuram activitatea” a spus Daniel Badilă, Director Departament IT Lemet.

Soluții implementate:

Complexul de soluții implementate cuprinde:

  • 150 de utilizatori Office 365
  • 35 de echipări cu Office 365 Business Essentials pentru angajații din teren
  • definirea unor grupuri de lucru în SharePoint Online, cu câte 5 sau 10 GB spațiu de stocare pentru fiecare utilizator
  • Implementarea altor facilități Office 365 pentru mobilitate și colaborare.

Beneficii obținute:

  • Migrarea în Cloud, cu 20% reducere costuri
  • Funcționalități suplimentare la nivel de stocare, colaborare și administrare
  • O migrare rapidă și fără întreruperi ale proceselor interne, asigurată de echipa Netland
  • Plus de mobilitate și colaborare, simplificarea muncii pentru echipele din teren
  • Flexibilitate și control
  • Administrare simplificată a infrastructurii, 25% câștig de timp pentru echipa IT proprie.

Parteneri în proiect:

Microsoft România

Perspective:

  • Utilizarea extinsă a Skype for Business pentru video colaborare cu angajații din teritoriu, training și chiar angajări.
  • Update al numărului de licențe și al opțiunilor aferente, în funcție de necesar și de dezvoltarea pe mai departe a companiei.

Website:

http://www.lemet.ro/

Coș cumpărături0
Nu există produse în coș!
0